Functies
Vereenvoudig en stroomlijn de dagelijkse gang van zaken in uw kabinet met SECIB-software en de functies daarvan.
Taalbeheer
Is uw praktijk meertalig? SECIB heeft aan u gedacht met taalbeheer op alle niveaus.
Financieel /facturatie
Sneller en nauwkeuriger uw prestaties factureren: afspraken, teksten opstellen, telefonische consulten, enz.
Organisatie van de teams
De werking van uw software aangepast aan de werking van uw teams: multisite, beheer van de toegang tot dossiers, enz.
Agenda en taken
Afspraken, hoorzittingen, verplaatsingen, vergaderingen... Beheer uw activiteit in projectmodus!
Dossiers
Omdat uw cliëntendossiers de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, gekoppelde acties, tekenplatform...
Productie van documenten
Omdat de behandelde onderwerpen complex zijn, moet het opstellen van documenten eenvoudig zijn en streven naar automatisering.