Functies
Vereenvoudig en stroomlijn de dagelijkse gang van zaken in uw kabinet met SECIB-software en de functies daarvan. 
                    
        Taalbeheer
Is uw praktijk meertalig? SECIB heeft aan u gedacht met taalbeheer op alle niveaus. 
                    
        Financieel /facturatie
Sneller en nauwkeuriger uw prestaties factureren: afspraken, teksten opstellen, telefonische consulten, enz. 
                    
        Organisatie van de teams
De werking van uw software aangepast aan de werking van uw teams: multisite, beheer van de toegang tot dossiers, enz. 
                    
        Agenda en taken
Afspraken, hoorzittingen, verplaatsingen, vergaderingen... Beheer uw activiteit in projectmodus! 
                    
        Dossiers
Omdat uw cliëntendossiers de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, gekoppelde acties, tekenplatform... 
                    
        Productie van documenten
Omdat de behandelde onderwerpen complex zijn, moet het opstellen van documenten eenvoudig zijn en streven naar automatisering.