
Admin SECIB
Ecostaff kan dossiers voor u aanmaken, e-mails beheren, onbetaalde facturen opvolgen, enz.
Verwerking van uw inkomende e-mails
- Aanmaken van gebeurtenissen
- Registratie van bijlagen
- Bijvoegen van e-mails aan het dossier
- Word-samenvoeging
- Overdracht aan de advocaat
Verwerking van uw uitgaande post en e-mails
- Transcriptie van dictaten
- Word-samenvoeging
- Verzending naar het tekenplatform
- Verzending vanuit de mailbox van het kabinet, na uw validatie
- Afdrukken van verwerkte documenten
Aanmaak van dossiers
- Dossieraanmaak
- Toevoeging van partijen/derden/instellingen
- Aanmaak van taken/agenda's
Opstellen van uw facturen
- Opstellen van uw facturen, volgens uw instructies
- Afdrukken en/of verzenden vanaf de e-mailaccount van het kabinet
Financiële aanmaningen
- Optimalisatie van uw aanmaningsketen
- Schriftelijke aanmaningen 1/2/3
- Mogelijkheid tot telefonische aanmaning
DPA
- Beheer van uw berichtensysteem
- Overdracht aan de advocaat
- Bijvoegen van documenten

Andere oplossingen zijn ook misschien interessant voor u
Materieel & veiligheid

Voor uw kabinet: het beste materiaal, gekozen, geïnstalleerd, geconfigureerd en onderhouden door professionals, experts in IT voor de juridische beroepen.
Apparatuur

IT-apparatuur die is aangepast aan de eisen van professioneel gebruik, die zich duidelijk onderscheidt van het "consumenten"-gamma, voor maximale betrouwbaarheid en robuustheid, efficiëntie en veiligheid.
Veiligheidspack

SECIB biedt u de meest geavanceerde oplossingen om de veiligheid van uw gegevens en die van uw cliënten te garanderen: beveiligde cloud, redundante back-ups, gecodeerde toegang...
Avocatmail

Kiezen voor een veilige en professionele e-mailoplossing is essentieel. SECIB biedt u een kant-en-klare e-mailoplossing speciaal ontworpen voor advocaten.
Outsourcing

Ecostaff helpt advocatenkantoren bij het optimaliseren en organiseren van hun secretariaatsdiensten door tijdrovende maar essentiële administratieve functies uit te besteden.
Typ-diensten

Vertrouw het typen van uw akten, documenten en brieven toe aan de teams van ECOSTAFF wanneer u ze nodig hebt.
Telefoononthaal

ECOSTAFF ondersteunt uw telefooncentrale continu of in overflow en maakt uw kabinet volledig beschikbaar 5 dagen per week van 8u tot 20u.
Businessontwikkeling

AZKO begeleidt advocatenkantoren bij de ontwikkeling en implementatie van een digitale communicatiestrategie (website, sociale media, zichtbaarheid in zoekmachines, ...)
Zichtbaarheid op internet

Op het internet zijn is niet langer de vraag, het gaat er alleen nog maar om zichtbaar te zijn op het web voor uw doelgroep, cliënten of prospects!
Online betaling

Laat uw cliënten uw facturen betalen vanaf elk medium: computer, tablet, smartphone... In elke fase van hun dossiers.
Online afspraken maken

Online afspraken maken met videoconferencing met Meet law geïntegreerd in uw website en gekoppeld aan uw SECIB-agenda. De relatie met de cliënt begint hier!
Website

De website van uw advocatenkantoor is veel meer dan een uitstalraam. Deze site is ongetwijfeld een belangrijke hefboom voor het genereren van business!
Connecteur DPA

Het DPA is rechtstreeks verbonden met uw SECIB-software: stroomlijn uw communicatie en documentoverdracht met de gerechtelijke instanties.