Agenda en taken
Opvolging van taken
Voortdurend onderbroken door telefoontjes, dringende e-mails enz? Om uw organisatie op peil te houden, stelt SECIB u een krachtig systeem voor het opvolgen van taken ter beschikking.Beheer uw bestanden in projectmodus
- Beheer van de samenwerking tussen teams
- Toezicht op de voortgang van de dossiers
- Geen onafgewerkte of verloren taken meer
De activiteit van uw kabinet bestaat uit tientallen verschillende taken, die meestal zijn toegewezen aan verschillende mensen die aan verschillende projecten tegelijk werken:
- Productie van documenten of correspondentie door uw werknemers
- Afsprakenbeheer door uw assistent
- Procedureopvolging
- Aanmaning aan uw cliënten
- …
Dankzij geavanceerde filtering kunt u achterstallige taken, aankomende taken, of taken gesorteerd op periode, dossier, verantwoordelijke, of status bekijken. Taakbeheer is ook beschikbaar op de SECIB MOBILE-applicatie (beschikbaar op SECIB Air en SECIB neo) voor beheer op afstand van de activiteiten van uw kabinet.
![Agenda et taches - Suivi des tâches Agenda et taches - Suivi des tâches](medias/org-252/site-11376/img/visuel_agendataches-626a5e3f37bc6.png)
Beschikbaar op
SECIB néo
![SECIB néo SECIB néo](medias/org-252/site-11376/img/logiciels-compatibles-13.png)
SECIB Air
![SECIB Air SECIB Air](medias/org-252/site-11376/img/logiciels-compatibles-14.png)
SECIB Mac néo
![SECIB Mac néo SECIB Mac néo](medias/org-252/site-11376/img/logiciels-compatibles-15.png)
Andere functies
Financieel /facturatie
![Financieel /facturatie Financieel /facturatie](medias/org-252/site-11376/img/icone-orange_fonctionnalites-financierfacturation.png)
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...
Organisatie van de teams
![Organisatie van de teams Organisatie van de teams](medias/org-252/site-11376/img/icone-orange_fonctionnalite-organisationequipes.png)
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...
Dossiers
![Dossiers Dossiers](medias/org-252/site-11376/img/icone-orange_fonctionnalites-dossiers.png)
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...
Productie van documenten
![Productie van documenten Productie van documenten](medias/org-252/site-11376/img/icone-orange_fonctionnalites-productiondoc.png)
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.
Communicatie
![Communicatie Communicatie](medias/org-252/site-11376/img/icone-orange_fonctionnalites-communication.png)
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...