Computeruitrusting
Omdat u een professional bent, moet u professionele uitrusting kiezen! Om uw activiteit in alle sereniteit uit te voeren, moet u kunnen vertrouwen op uw computeruitrusting (kracht en uitvoeringssnelheid, opslagcapaciteit, ...). De SECIB-teams staan te uwer beschikking om uw behoeften te analyseren, u te begeleiden bij uw keuze en al uw vragen te beantwoorden. Omdat cliënttevredenheid ons DNA is, kunt u rekenen op een toegewijde en responsieve onderhoudsservice.
Kies de beste IT-leverancier voor uw kabinet
Dankzij partnerships met grote namen uit de technologiesector (HP, Microsoft, Philips...), biedt SECIB u een ruime keuze uit de beste hardware op de markt. Producten die zijn aangepast aan de eisen van professioneel gebruik, die zich duidelijk scheiden van het "consumenten"-gamma, voor maximale betrouwbaarheid en robuustheid. U kunt zeker zijn van de kwaliteit van de aangeboden producten en profiteren van het advies en de deskundigheid van de SECIB-teams om ervoor te zorgen dat de hardware-infrastructuur is aangepast aan de behoeften van uw kabinet.De voordelen
- 1 enkele gesprekspartner: gemakkelijke communicatie, snelle oplossing van problemen.- Uitrusting aangepast aan het advocatenberoep dankzij een toegewijd team van specialisten.
- Veiligheid: e-mail, hardware, bureautica, alles is gekoppeld.
Download onze uitrustingscatalogus
SECIB biedt u computeruitrusting aan die aangepast is aan de werking van advocatenkabinetten (vaste en draagbare computers, docking stations, dubbele schermen, camera's, accessoires...) en die beantwoordt aan de vereisten van uw SECIB-bedrijfssoftware.Kiezen voor SECIB, betekent profiteren van professionele voorkeurtarieven, aanvullende garanties op de door de fabrikant geboden garanties en aanvullende diensten à la carte.
Download onze catalogus
Andere oplossingen zijn ook misschien interessant voor u
Veiligheidspack
SECIB biedt u de meest geavanceerde oplossingen om de veiligheid van uw gegevens en die van uw cliënten te garanderen: beveiligde cloud, redundante back-ups, gecodeerde toegang...
Avocatmail
Kiezen voor een veilige en professionele e-mailoplossing is essentieel. SECIB biedt u een kant-en-klare e-mailoplossing speciaal ontworpen voor advocaten.
Outsourcing
Ecostaff helpt advocatenkantoren bij het optimaliseren en organiseren van hun secretariaatsdiensten door tijdrovende maar essentiële administratieve functies uit te besteden.
Typ-diensten
Vertrouw het typen van uw akten, documenten en brieven toe aan de teams van ECOSTAFF wanneer u ze nodig hebt.
Telefoononthaal
ECOSTAFF ondersteunt uw telefooncentrale continu of in overflow en maakt uw kabinet volledig beschikbaar 5 dagen per week van 8u tot 20u.
Admin SECIB
Verwerken van inkomende en uitgaande post en e-mails, opstellen en opvolgen van facturen, beheer van de e-barreaubox, aanleggen van dossiers, enz.
Businessontwikkeling
AZKO begeleidt advocatenkantoren bij de ontwikkeling en implementatie van een digitale communicatiestrategie (website, sociale media, zichtbaarheid in zoekmachines, ...)
Zichtbaarheid op internet
Op het internet zijn is niet langer de vraag, het gaat er alleen nog maar om zichtbaar te zijn op het web voor uw doelgroep, cliënten of prospects!
Online betaling
Laat uw cliënten uw facturen betalen vanaf elk medium: computer, tablet, smartphone... In elke fase van hun dossiers.
Online afspraken maken
Online afspraken maken met videoconferencing met Meet law geïntegreerd in uw website en gekoppeld aan uw SECIB-agenda. De relatie met de cliënt begint hier!
Website
De website van uw advocatenkantoor is veel meer dan een uitstalraam. Deze site is ongetwijfeld een belangrijke hefboom voor het genereren van business!
Connecteur DPA
Het DPA is rechtstreeks verbonden met uw SECIB-software: stroomlijn uw communicatie en documentoverdracht met de gerechtelijke instanties.