SEPTEO Avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats

Hulp nodig?

Vraag een demo aan

Demander une démo

Financieel /facturatie

Facturatie en codering van prestaties

Zonder facturatie kan uw advocatenkantoor niet functioneren. Uw beheersoftware moet u een efficiënt facturatiesysteem bieden: codering van diensten, abonnementen, forfaits, herinneringen, enz.

Nauwkeuriger, sneller en eenvoudiger factureren

Documenten of brieven opstellen, e-mails versturen of toevoegen, een afspraak met een cliënt, een hoorzitting in de rechtbank, een telefonisch onderhoud of een videoconferentie...

Dit zijn allemaal diensten die kunnen en moeten worden gefactureerd om de productiviteit en de rentabiliteit van uw kabinet zo goed mogelijk te laten aansluiten op zijn echte werk.
 
  • Stel uw algemene uurtarief in, uw uurtarief specifiek voor een dossier of voor een cliënt
    Meet de codering van prestaties op een document of e-mailbeheer met de productiekosten
  • Chronometreer uw schrijf- of onderzoekstijd met SECIB Chronos,
  • Maak in een paar klikken van de afspraken en hoorzittingen in uw agenda, een prestatie,
  • Automatiseer uw facturatie- en aanmaningsprocessen
Financier / facturation - Facturation & temps passés

Beschikbaar op

SECIB néo

SECIB néo

SECIB Air

SECIB Air

SECIB Mac néo

SECIB Mac néo

Meer informatie aanvragen

Captcha
* Velden gemarkeerd met een asterisk zijn verplicht.

Andere functies

Organisatie van de teams

Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...

Agenda en taken

Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!

Dossiers

Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...

Productie van documenten

Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.

Communicatie

Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...
{ BANDEAU_IE_TITRE }

{ BANDEAU_IE_TEXTE }
OK