Communicatie
Alarmmeldingen en kennisgevingen
Verzoek om validatie, alarmmelding over een dossier... vergemakkelijk en formaliseer de communicatie binnen uw team.Optimaliseer de informatiestroom
- Op maat gemaakt waarschuwingssysteem
- Kennisgeving aan de teamleden
- Naast het tekenplatform en de dashboards
Uw dashboard informeert u dagelijks over de taken van de dag of die te laat zijn, de documenten die in uw tekenplatform wachten (die ook rechtstreeks in Windows meldingen kan genereren) en de afspraken in uw agenda.
Naast eenvoudige alarmmeldingen vergemakkelijkt SECIB de samenwerking binnen uw team door dat team verschillende aanvraagmethoden aan te bieden, zowel onder de leden als buiten het bedrijf.
Met een eenvoudige rechtermuisklik op een item (dossier, document, factuur, bestede tijd, taak of afspraak, betaling of onkosten), kan een kennisgeving per e-mail worden verzonden die rechtstreeks naar het gemelde item leidt.
Het meldingssysteem kan worden gebruikt als aanvulling op het handtekeningensysteem door meldingen mogelijk te maken buiten de gebruikelijke workflow en levenscycli van uw kabinet. Met de komst van Dictaplus Cloud in SECIB kunnen nu meldingen worden gedaan over het aantal dictaten dat moet worden gecorrigeerd.
Beschikbaar op
SECIB néo
SECIB Air
SECIB Mac néo
Andere functies
Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...
Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...
Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!
Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...
Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.