Organisatie en beheer van de teams
Beheer van meerdere sites
Beheer van bestanden, boekhouding, samenwerking... Met SECIB verenigt en stroomlijnt u de werking van uw kabinet over de verschillende vestigingen heen.Uniform beheer van al uw sites
- Al uw sites beheerd vanuit dezelfde account
- Afzonderlijke nummering van uw dossiers
- Team- en personeelsbeheer
De groei van uw kabinet of uw opeenvolgende associaties hebben u ertoe aangezet om andere sites te creëren of te integreren en het is noodzakelijk geworden om informatie en documenten te delen en te cross-referencen: administratief, juridisch, financieel, enz.
SECIB laat u toe om verschillende sites te beheren op dezelfde plaats en op onafhankelijke wijze in hun facturatie en organisatie (leden, teams, dossiernummering) zonder afzonderlijke accounts te vereisen, waardoor de vlotheid van uw gegevenscirculatie gegarandeerd wordt zonder de integriteit ervan in gevaar te brengen.
![Organisation et gestion des équipes - Gestion multi-sites Organisation et gestion des équipes - Gestion multi-sites](medias/org-252/site-11376/img/visuel_organisationequipes-626a5c9aea702.png)
Beschikbaar op
SECIB néo
![SECIB néo SECIB néo](medias/org-252/site-11376/img/logiciels-compatibles-13.png)
SECIB Air
![SECIB Air SECIB Air](medias/org-252/site-11376/img/logiciels-compatibles-14.png)
SECIB Mac néo
![SECIB Mac néo SECIB Mac néo](medias/org-252/site-11376/img/logiciels-compatibles-15.png)
Andere functies
Financieel /facturatie
![Financieel /facturatie Financieel /facturatie](medias/org-252/site-11376/img/icone-orange_fonctionnalites-financierfacturation.png)
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...
Agenda en taken
![Agenda en taken Agenda en taken](medias/org-252/site-11376/img/icone-orange_fonctionnalites-agendataches.png)
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!
Dossiers
![Dossiers Dossiers](medias/org-252/site-11376/img/icone-orange_fonctionnalites-dossiers.png)
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...
Productie van documenten
![Productie van documenten Productie van documenten](medias/org-252/site-11376/img/icone-orange_fonctionnalites-productiondoc.png)
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.
Communicatie
![Communicatie Communicatie](medias/org-252/site-11376/img/icone-orange_fonctionnalites-communication.png)
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...