Organisatie en beheer van de teams
Profielbeheer
Wijs specifieke rollen en machtigingen toe aan elk lid van uw kabinet en garandeer de vertrouwelijkheid van uw uitwisselingen en de veiligheid van uw gegevens.Bescherm de gegevens van uw kabinet
Vennoot, medewerker, assistent, kantoorhouder, stagiair... de leden van uw kabinet hebben allemaal bepaalde rollen en hoeven niet allemaal toegang te hebben tot dezelfde functies van uw bedrijfssoftware of tot dezelfde administratieve, gerechtelijke of juridische, financiële of boekhoudkundige gegevens, of tot dezelfde documenten...SECIB laat u toe om volledig aanpasbare standaard gebruikersprofielen te creëren:
- Partner
- Medewerker
- Assistent(e)
- Stagiair
- Enz.
Aan elk van deze profielen kunnen verschillende machtigingen of beperkingen worden toegekend voor drie soorten acties: bekijken, aanmaken/bewerken en verwijderen van items. Deze toelatingen kunnen worden toegekend of geweigerd voor verschillende functies in uw software.
- Dossiers en personen
- Bestede tijd
- Kosten
- CARPA
- Facturatie
- Documenten
- Tekenplatform
- Agenda
- Taken
- Statistieken
- Algemene software-instellingen
Een verfijndere instelling is mogelijk om de toegankelijkheid van specifieke gegevens of functies te beheren.
Beschikbaar op
SECIB néo
SECIB Air
SECIB Mac néo
Andere functies
Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...
Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!
Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...
Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.
Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...