Organisatie en beheer van de teams
Beheer van meerdere sites
Beheer van bestanden, boekhouding, samenwerking... Met SECIB verenigt en stroomlijnt u de werking van uw kabinet over de verschillende vestigingen heen.Uniform beheer van al uw sites
- Al uw sites beheerd vanuit dezelfde account
- Afzonderlijke nummering van uw dossiers
- Team- en personeelsbeheer
De groei van uw kabinet of uw opeenvolgende associaties hebben u ertoe aangezet om andere sites te creëren of te integreren en het is noodzakelijk geworden om informatie en documenten te delen en te cross-referencen: administratief, juridisch, financieel, enz.
SECIB laat u toe om verschillende sites te beheren op dezelfde plaats en op onafhankelijke wijze in hun facturatie en organisatie (leden, teams, dossiernummering) zonder afzonderlijke accounts te vereisen, waardoor de vlotheid van uw gegevenscirculatie gegarandeerd wordt zonder de integriteit ervan in gevaar te brengen.
Beschikbaar op
SECIB néo
SECIB Air
SECIB Mac néo
Andere functies
Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...
Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!
Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...
Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.
Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...