Agenda en taken
Synchronisatie agenda
Wij weten dat het eerste wat u elke dag doet, uw e-mail checken is. Daarom hebben wij een koppeling gemaakt tussen uw Outlook-e-mails en de SECIB-agenda, zodat u al uw acties rechtstreeks in uw software kunt bijhouden.
Mis niets meer.
SECIB laat u toe uw Outlook-agenda te synchroniseren met uw bedrijfsapplicatie.U voert uw afspraken in vanuit Outlook of SECIB, uw gesynchroniseerde agenda's geven u een overzicht zonder onnodige manipulatie.
U houdt ook uw afspraken bij, rechtstreeks op uw applicatie en voor een vereenvoudigde invoer van uw prestaties.
Beschikbaar op
SECIB néo
SECIB Air
SECIB Mac néo
Andere functies
Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...
Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...
Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...
Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.
Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...