Productie van documenten
Aangepaste matrixen
Specifieke documentsjablonen nodig? De juristen van SECIB zullen u bijstaan met hun documentsjablonen die moeten worden samengevoegd met de gegevens in uw dossiers.Automatiseer en versnel uw productie
- Uitgebreide personalisering van uw geschreven teksten
- Samenvoegen mogelijk op basis van alle dossiergegevens
- Grafisch charter en geharmoniseerde communicatie
- Geen kopieer/plak-fouten meer
Afhankelijk van de behoeften van uw kabinet kunnen onze 8 juristen voor u matrixen op maat maken, geïntegreerd in uw SECIB-tools en voorzien van uw grafisch charter voor de productie van documenten die specifiek zijn voor uw activiteit of de rechtsgebieden waarin u actief bent.
Deze op maat gemaakte matrixen kunnen een breed scala van onderwerpen bestrijken:
- Bevel tot betalen (inbeslagneming van goederen)
- Arbeidsovereenkomst (arbeidsrecht)
- Huurovereenkomsten onroerend goed (onroerendgoedrecht)
- Verkoopvoorwaarden (handelsrecht)
- Echtscheidingsovereenkomst (familierecht)
- …
Afhankelijk van uw behoeften zijn deze gepersonaliseerde matrixen per stuk of in packs van 5 of 10 verkrijgbaar.
U en uw team kunnen deze matrixen ook aanpassen om de voortgang van uw dossiers en uw activiteit te volgen. SECIB-opleiders kunnen u ook opleiden in het op maat maken van documentmatrixen.
Beschikbaar op
SECIB néo
Andere functies
Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...
Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...
Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!
Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...
Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...