Financieel /facturatie
Facturatiesconsole
Met de facturatieconsole van SECIB maakt u uw facturatie eenvoudiger en sneller en besteedt u uw tijd en die van uw teams aan uw dossiers en uw cliënten.Up-to-date cash flow en boekhouding voor uw kabinet
- Centraliseer uw facturatie
- Prefacturatie voor al uw bestanden
- Factureer via massafacturatie, per abonnement of per forfait
Met de SECIB-facturatieconsole kunt u de facturatie aan uw cliënten vergemakkelijken en versnellen
Met prefacturatie bereidt u de facturatie van uw dossiers voor: gefactureerde bedragen, betaalde bedragen, bestede tijd, kosten, verschotten en provisies. Verfijn uw prefacturatie door te filteren op de te factureren personen, de dossiers, de gefactureerde bedragen. Manipuleer en filter de resultaten en exporteer uw prefactuuroverzichten (Word, Excel, Powerpoint, PDF of afbeelding).
Met massafacturatie perpersoon of per dossier kunt u uw facturatiecriteria selecteren om een groot aantal facturen in één keer te bewerken en te verzenden. Krijg toegang tot de details van elke regel voor eventuele wijzigingen en grijp in bij het verwijderen van elementen, beschrijvingen, overzichten, looptijden of bedragen.
Maak en stel abonnementen in voor uw vaste cliënten, per dossier of multidossier:
- Keuze van persoon, bedragen en termijnen
- Facturatie op de vervaldag
- Beheer van abonnementen (wijziging, opzegging...)
- Rentabiliteitscontrole met het differentieel abonnement/ tijd besteed
Beschikbaar op
SECIB néo
Andere functies
Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...
Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!
Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...
Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.
Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...