Kunt u als professional publieke mailsystemen vertrouwen? Het antwoord is duidelijk: NEE! Gezien de hoeveelheid e-mail die per dag wordt uitgewisseld en het feit dat e-mail de belangrijkste vector voor cyberaanvallen blijft, is de keuze voor een veilige e-mailoplossing van essentieel belang.
Avocatmail : De professionele en veilige e-mailoplossing voor advocaten
Als advocaat moet u de vertrouwelijkheid van uw contacten met uw cliënten waarborgen en de e-mails die u verzendt en ontvangt vallen rechtstreeks onder deze verplichting.Afhankelijk van de grootte van uw kabinet, verzenden en ontvangen u en uw team tussen enkele tientallen en enkele honderden e-mails per dag. Dit zijn allemaal potentiële kwetsbaarheden voor de veiligheid van uw netwerk en uw gegevens, die publieke e-mailsystemen niet kunnen beveiligen, om nog maar te zwijgen van het imagoprobleem dat veroorzaakt wordt door adressen van het type orange.fr, gmail.com, yahoo.be, free.fr enz..
Om uw digitale communicatie te beveiligen en te professionaliseren, biedt SECIB u Avocatmail, een kant-en-klare oplossing voor beveiligde berichtendiensten die gesynchroniseerd zijn met uw SECIB-software.
Avocatmail in detail
- De domeinnaam van uw kabinet in uw e-mailadressen (naam.voornaam@mijnkabinet.be)- Synchronisatie en delen van uw mobiele agenda > software
- 50 GB opslagruimte
- Dagelijkse back-ups
- Gecodeerde gegevensuitwisseling om u te beschermen tegen spam, cryptolockers enz.
- Hosting in twee Franse datacenters (Microsoft Azur/Exchange-technologieën)
Andere oplossingen zijn ook misschien interessant voor u
Materieel & veiligheid
Voor uw kabinet: het beste materiaal, gekozen, geïnstalleerd, geconfigureerd en onderhouden door professionals, experts in IT voor de juridische beroepen.
Apparatuur
IT-apparatuur die is aangepast aan de eisen van professioneel gebruik, die zich duidelijk onderscheidt van het "consumenten"-gamma, voor maximale betrouwbaarheid en robuustheid, efficiëntie en veiligheid.
Veiligheidspack
SECIB biedt u de meest geavanceerde oplossingen om de veiligheid van uw gegevens en die van uw cliënten te garanderen: beveiligde cloud, redundante back-ups, gecodeerde toegang...
Outsourcing
Ecostaff helpt advocatenkantoren bij het optimaliseren en organiseren van hun secretariaatsdiensten door tijdrovende maar essentiële administratieve functies uit te besteden.
Typ-diensten
Vertrouw het typen van uw akten, documenten en brieven toe aan de teams van ECOSTAFF wanneer u ze nodig hebt.
Telefoononthaal
ECOSTAFF ondersteunt uw telefooncentrale continu of in overflow en maakt uw kabinet volledig beschikbaar 5 dagen per week van 8u tot 20u.
Admin SECIB
Verwerken van inkomende en uitgaande post en e-mails, opstellen en opvolgen van facturen, beheer van de e-barreaubox, aanleggen van dossiers, enz.
Businessontwikkeling
AZKO begeleidt advocatenkantoren bij de ontwikkeling en implementatie van een digitale communicatiestrategie (website, sociale media, zichtbaarheid in zoekmachines, ...)
Zichtbaarheid op internet
Op het internet zijn is niet langer de vraag, het gaat er alleen nog maar om zichtbaar te zijn op het web voor uw doelgroep, cliënten of prospects!
Online betaling
Laat uw cliënten uw facturen betalen vanaf elk medium: computer, tablet, smartphone... In elke fase van hun dossiers.
Online afspraken maken
Online afspraken maken met videoconferencing met Meet law geïntegreerd in uw website en gekoppeld aan uw SECIB-agenda. De relatie met de cliënt begint hier!
Website
De website van uw advocatenkantoor is veel meer dan een uitstalraam. Deze site is ongetwijfeld een belangrijke hefboom voor het genereren van business!
Connecteur DPA
Het DPA is rechtstreeks verbonden met uw SECIB-software: stroomlijn uw communicatie en documentoverdracht met de gerechtelijke instanties.