Veiligheidspakket
U bent advocaat, uw gegevens zijn uw grootste troef, de vertrouwelijkheid ervan uw grootste zorg, want u staat er borg voor.Geautomatiseerde back-ups, beveiligde en gecertificeerde verbindingen, beveiligde private cloud in Frankrijk (ISO 27001-normen)... SECIB biedt u de meest geavanceerde oplossingen om een optimale beveiliging van uw gegevens te garanderen.Uw gegevens zijn beschermd en snel toegankelijk
Wij bieden een "Veiligheidspack"-oplossing, bestaande uit:De SaaS antivirus en anti-cryptolocker (BD) Bitdefender beschermt servers, uw computers en - als lokale Exchange is geïnstalleerd - e-mail tegen malware, virussen en spambedreigingen in realtime.
RG Supervision stelt ons in staat toezicht te houden op de computerparken om proactief te kunnen optreden bij het oplossen van hardwarestoringen van advocatenkantoren en bij het aanbrengen van beveiligingspatches.
Bitdefender
Bitdefender is geïnstalleerd op elk werkstation en elke server en bewaakt de computerparken van onze cliënten in realtime (fysieke of virtuele servers, werkstations en laptops). Beheer en toezicht gebeuren op afstand (SaaS-oplossing).Cloud antivirusbescherming maakt het mogelijk
- De status te meten van een specifiek park of van het volledige SECIB-park (updates, connectiviteit, aanwezigheid van malware, acties bij detectie, enz.)
- Een geplande of on-demand virusscan te starten
- In te werken op veiligheidsparameters zonder tussenkomst ter plaatse
- Met de servers te werken zonder voorkennis
- De implementatie en configuratie van de werkstations te vereenvoudigen
- Systematisch geüpdatet te zijn zonder tussenkomst ter plaatse (update beheerd door de uitgever)
Andere oplossingen zijn ook misschien interessant voor u
Materieel & veiligheid
Voor uw kabinet: het beste materiaal, gekozen, geïnstalleerd, geconfigureerd en onderhouden door professionals, experts in IT voor de juridische beroepen.
Apparatuur
IT-apparatuur die is aangepast aan de eisen van professioneel gebruik, die zich duidelijk onderscheidt van het "consumenten"-gamma, voor maximale betrouwbaarheid en robuustheid, efficiëntie en veiligheid.
Avocatmail
Kiezen voor een veilige en professionele e-mailoplossing is essentieel. SECIB biedt u een kant-en-klare e-mailoplossing speciaal ontworpen voor advocaten.
Outsourcing
Ecostaff helpt advocatenkantoren bij het optimaliseren en organiseren van hun secretariaatsdiensten door tijdrovende maar essentiële administratieve functies uit te besteden.
Typ-diensten
Vertrouw het typen van uw akten, documenten en brieven toe aan de teams van ECOSTAFF wanneer u ze nodig hebt.
Telefoononthaal
ECOSTAFF ondersteunt uw telefooncentrale continu of in overflow en maakt uw kabinet volledig beschikbaar 5 dagen per week van 8u tot 20u.
Admin SECIB
Verwerken van inkomende en uitgaande post en e-mails, opstellen en opvolgen van facturen, beheer van de e-barreaubox, aanleggen van dossiers, enz.
Businessontwikkeling
AZKO begeleidt advocatenkantoren bij de ontwikkeling en implementatie van een digitale communicatiestrategie (website, sociale media, zichtbaarheid in zoekmachines, ...)
Zichtbaarheid op internet
Op het internet zijn is niet langer de vraag, het gaat er alleen nog maar om zichtbaar te zijn op het web voor uw doelgroep, cliënten of prospects!
Online betaling
Laat uw cliënten uw facturen betalen vanaf elk medium: computer, tablet, smartphone... In elke fase van hun dossiers.
Online afspraken maken
Online afspraken maken met videoconferencing met Meet law geïntegreerd in uw website en gekoppeld aan uw SECIB-agenda. De relatie met de cliënt begint hier!
Website
De website van uw advocatenkantoor is veel meer dan een uitstalraam. Deze site is ongetwijfeld een belangrijke hefboom voor het genereren van business!
Connecteur DPA
Het DPA is rechtstreeks verbonden met uw SECIB-software: stroomlijn uw communicatie en documentoverdracht met de gerechtelijke instanties.