Online betaling
Laat uw cliënten in elke fase van het dossier uw facturen betalen vanaf elk medium: computer, tablet, smartphone...
Veilig online betalen voor advocaten
Met online betalen, dat 24/7 toegankelijk is, kunnen uw cliënten een veilige transactie doen vanaf een computer, tablet of smartphone, waar ze ook zijnDeze oplossing kan rechtstreeks in de website van uw kabinet worden geïntegreerd, of op een speciale webpagina. Eenvoudig, snel en veilig, online betalen stelt u in staat om:
- De tijd in te korten die nodig is om uw erelonen te innen
- Het aantal aanmaningen te beperken die nodig zijn om betalingen te verkrijgen
- Onbetaalde facturen een halt toe te roepen en uw kasmiddelen weer op te bouwen
- Uw kabinet te moderniseren en uw klantervaring te verbeteren door online betaling voor uw diensten aan te bieden.
Andere oplossingen zijn ook misschien interessant voor u
Materieel & veiligheid
Voor uw kabinet: het beste materiaal, gekozen, geïnstalleerd, geconfigureerd en onderhouden door professionals, experts in IT voor de juridische beroepen.
Apparatuur
IT-apparatuur die is aangepast aan de eisen van professioneel gebruik, die zich duidelijk onderscheidt van het "consumenten"-gamma, voor maximale betrouwbaarheid en robuustheid, efficiëntie en veiligheid.
Veiligheidspack
SECIB biedt u de meest geavanceerde oplossingen om de veiligheid van uw gegevens en die van uw cliënten te garanderen: beveiligde cloud, redundante back-ups, gecodeerde toegang...
Avocatmail
Kiezen voor een veilige en professionele e-mailoplossing is essentieel. SECIB biedt u een kant-en-klare e-mailoplossing speciaal ontworpen voor advocaten.
Outsourcing
Ecostaff helpt advocatenkantoren bij het optimaliseren en organiseren van hun secretariaatsdiensten door tijdrovende maar essentiële administratieve functies uit te besteden.
Typ-diensten
Vertrouw het typen van uw akten, documenten en brieven toe aan de teams van ECOSTAFF wanneer u ze nodig hebt.
Telefoononthaal
ECOSTAFF ondersteunt uw telefooncentrale continu of in overflow en maakt uw kabinet volledig beschikbaar 5 dagen per week van 8u tot 20u.
Admin SECIB
Verwerken van inkomende en uitgaande post en e-mails, opstellen en opvolgen van facturen, beheer van de e-barreaubox, aanleggen van dossiers, enz.
Businessontwikkeling
AZKO begeleidt advocatenkantoren bij de ontwikkeling en implementatie van een digitale communicatiestrategie (website, sociale media, zichtbaarheid in zoekmachines, ...)
Zichtbaarheid op internet
Op het internet zijn is niet langer de vraag, het gaat er alleen nog maar om zichtbaar te zijn op het web voor uw doelgroep, cliënten of prospects!
Online afspraken maken
Online afspraken maken met videoconferencing met Meet law geïntegreerd in uw website en gekoppeld aan uw SECIB-agenda. De relatie met de cliënt begint hier!
Website
De website van uw advocatenkantoor is veel meer dan een uitstalraam. Deze site is ongetwijfeld een belangrijke hefboom voor het genereren van business!
Connecteur DPA
Het DPA is rechtstreeks verbonden met uw SECIB-software: stroomlijn uw communicatie en documentoverdracht met de gerechtelijke instanties.