SEPTEO Avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats

Hulp nodig?

Vraag een demo aan

Captcha
* Velden gemarkeerd met een asterisk zijn verplicht.

Financieel /facturatie

Vergoedingen, uitgaven, vereffeningen en derdenrekeningen

Verduidelijk uw boekhouding en facturatie met het beheer van de uitgaven en verschotten van uw kabinet, van de betalingen en bewegingen op uw derdenrekening.

Uw boekhouding in detail

  • Volg al uw uitgaven, verschotten en betalingen
  • Herfactureer uw cliënten op transparante wijze
  • Duidelijke gegevens voor uw boekhouding

In de facturen van uw kabinet moeten de kosten en verschotten voor de behandeling van de dossiers zijn opgenomen.

Met SECIB kunt u uw uitgaven, verschotten en leverancierskosten invoeren en ze in alle transparantie te herfactureren aan uw cliënten.

Al deze informatie kan dan worden gebruikt om uw facturen op te stellen en te versturen naar de mensen die u eerder in uw dossiers als factureerbaar hebt aangemerkt.
 
Vervolgens kunt u de ontvangen betalingen boeken door de betalingsmethode en het desbetreffende boekhoudjournaal te selecteren.

Beheer ook uw derdenrekeningen om uw boekhouding in één softwarepakket te centraliseren.
Financier / facturation - Frais, débours, règlements et CARPA

Beschikbaar op

SECIB néo

SECIB néo

SECIB Air

SECIB Air

SECIB Mac néo

SECIB Mac néo

Meer informatie aanvragen

Captcha
* Velden gemarkeerd met een asterisk zijn verplicht.

Andere functies

Organisatie van de teams

Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...

Agenda en taken

Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!

Dossiers

Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...

Productie van documenten

Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.

Communicatie

Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...
{ BANDEAU_IE_TITRE }

{ BANDEAU_IE_TEXTE }
OK