SEPTEO Avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats

Hulp nodig?

Vraag een demo aan

Demander une démo

Financieel /facturatie

SECIB Chronos

Verzeker de rentabiliteit van uw verschillende taken en acties door de tijd die u besteedt aan uw dossiers en uw facturatie te koppelen met SECIB Chronos.

 Meet de rentabiliteit van uw acties

  • Nauwkeurige facturatie op basis van de bestede tijd
  • Meerdere chronometers die tegelijkertijd werken
  • Rechtstreekse bijlagen aan SECIB-dossiers
  • Werkt zonder dat u SECIB moet openen

Cliënten factureren voor de tijd die u aan hun zaak heeft besteed, is een goede manier om ervoor te zorgen dat voor elke actie een billijke vergoeding wordt betaald. 

Zonder een geschikt instrument kan het meten van deze bestede tijd al snel omslachtig en approximatief worden. 

SECIB Chronos laat u toe verschillende chronometers tegelijkertijd te starten door de pauzes en herstarts van de chronometers onafhankelijk van elkaar te beheren, en de getimede tijden rechtstreeks aan de relevante SECIB-dossiers toe te voegen, zonder dat u via SECIB hoeft te gaan. Op die manier kunt u soepeler en vlotter werken. 

Alle tijdsbesteding geregistreerd in SECIB Analytics-dashboards en om de rentabiliteit van de dossiers te meten.
Financier / facturation - SECIB Chronos

Beschikbaar op

SECIB néo

SECIB néo

SECIB Air

SECIB Air

Meer informatie aanvragen

Captcha
* Velden gemarkeerd met een asterisk zijn verplicht.

Andere functies

Organisatie van de teams

Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...

Agenda en taken

Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!

Dossiers

Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...

Productie van documenten

Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.

Communicatie

Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...
{ BANDEAU_IE_TITRE }

{ BANDEAU_IE_TEXTE }
OK