SEPTEO Avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats

Hulp nodig?

Vraag een demo aan

Demander une démo

Financieel /facturatie

Follow-up van onbetaalde facturen

Of het nu gaat om gewoon nalatigheid of echte kwade trouw, onbetaalde rekeningen drukken op uw boekhouding. Aanmaningen zijn essentieel en kunnen in een paar klikken in uw SECIB-software worden beheerd.

Bijgewerkte boekhouding en gezonde cashflow

  • Aanmaningen per factuur of per dossier
  • 3 stadia van aanmaningen
  • Aanmaningen: gedetailleerd of in massa
  • Geavanceerde filtering van facturen met aanmaning
  • Export van de lijst van facturen met aanmaning 

De financiële stabiliteit van uw advocatenkantoor hangt gedeeltelijk af van de tijdige betaling van de facturen die men u verschuldigd is. Er zijn vele redenen voor onbetaalde facturen van cliënten: vergeetachtigheid, slordigheid of pure kwade trouw.

Meestal volstaat een eenvoudige herinnering om de situatie recht te zetten, maar met de toename van het aantal facturen kan ook het aantal onbetaalde rekeningen toenemen en moet er daarom  massaal worden aangemaand.

Met SECIB kunt u onbetaalde facturen filteren om ze te richten volgens de verantwoordelijke, het dossier, de uitgifteperiode, de gefactureerde persoon of het saldo van de factuur. Hiermee kunt u uw aanmaningen doelgericht maken, en er bepaalde mensen of zelfs bepaalde dossiers uitsluiten.

Vóór de aanmaning kan de lijst van onbetaalde facturen en hun details worden geëxporteerd voor arbitrage, geavanceerde verwerking in Excel enz. 
Financier / facturation - Relances des impayés

Beschikbaar op

SECIB néo

SECIB néo

SECIB Air

SECIB Air

SECIB Mac néo

SECIB Mac néo

Meer informatie aanvragen

Captcha
* Velden gemarkeerd met een asterisk zijn verplicht.

Andere functies

Organisatie van de teams

Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...

Agenda en taken

Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!

Dossiers

Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...

Productie van documenten

Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.

Communicatie

Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...
{ BANDEAU_IE_TITRE }

{ BANDEAU_IE_TEXTE }
OK