SEPTEO Avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats

Hulp nodig?

Vraag een demo aan

Demander une démo

Financieel /facturatie

Boekhoudkundige parameter

Omdat u geen boekhouder bent, vergemakkelijkt SECIB het bijhouden van uw boekhouding en het doorgeven van uw gegevens aan uw boekhouder en zijn software.

SECIB verzorgt ook uw boekhouding

  • Compatibiliteit van de gegevens met de belangrijkste boekhoudsoftware
  • Beheer van afzonderlijke journalen en rekeningen
  • Aanmaken en beheren van factuurboeken
  • Koppeling activiteitencodes - rekeningen

De stroom van uw boekhoudkundige gegevens tussen uw kabinet en uw boekhouder mag niet leiden tot verlies of wijziging van gegevens door de incompatibiliteit tussen de beheersoftware van uw kabinet en de door uw boekhouder gebruikte software.

SECIB laat u toe de compatibiliteit van uw gegevens met de belangrijkste boekhoudsoftware op de markt in te stellen:
  • Aidavocat
  • Ciel
  • Quadratus
  • Sage
  • Sage i7

Het leven van een advocatenkantoor kan verschillende fasen doorlopen (verandering van statuten, intrede of uittrede van vennoten...) waardoor verschillende factuurboeken nodig kunnen zijn.
SECIB biedt u de mogelijkheid om meerdere factuurboeken in te stellen en te gebruiken, zodat twee facturatiesystemen naast elkaar kunnen bestaan en een vlotte overgang van het ene naar het andere systeem mogelijk is.
Om uw boekhouding te vervolledigen, biedt SECIB u ook de mogelijkheid om verschillende journalen en rekeningen in te stellen, wat u een degelijke en transparante boekhouding garandeert.
Financier / facturation - Paramètres de comptabilité

Beschikbaar op

SECIB néo

SECIB néo

SECIB Air

SECIB Air

Meer informatie aanvragen

Captcha
* Velden gemarkeerd met een asterisk zijn verplicht.

Andere functies

Organisatie van de teams

Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...

Agenda en taken

Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!

Dossiers

Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...

Productie van documenten

Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.

Communicatie

Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...
{ BANDEAU_IE_TITRE }

{ BANDEAU_IE_TEXTE }
OK