SEPTEO Avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats

Hulp nodig?

Vraag een demo aan

Demander une démo

Dossiers

Tekenplatform

Typen, correcties, validatie, handtekening...Controleer de processen en optimaliseer de samenwerking binnen uw kabinet dankzij het SECIB-systeem voor handtekeningenbeheer.

Laat uw documenten circuleren

  • Controleer de workflow van uw kabinet
  • Creëer uw eigen validatiecycli
  • Geen verloren documenten meer
  • Toegankelijk buiten het kabinet

De overdracht van documenten tussen de leden van uw team moet soepel en transparant verlopen, zonder achterstand op te lopen: ongelezen of niet-gevalideerde correspondentie, niet-gecorrigeerde dictaten, te valideren akten, enz.

Met het tekenplatform van SECIB kunt u alle soorten documenten in verschillende stadia van hun ontwerp ontvangen en verzenden, van het eerste ontwerp tot de definitieve verzending ervan.

Stel de verschillende stadia van de levenscyclus van uw documenten in: te typen, te corrigeren, te valideren, te herlezen, te verzenden enz. Creëer zoveel stappen als nodig zijn om de vlotte doorstroming van documenten, brieven, akten en stukken binnen uw kabinet te verzekeren.
Dossier - Parapheur

Beschikbaar op

SECIB néo

SECIB néo

SECIB Air

SECIB Air

SECIB Mac néo

SECIB Mac néo

Meer informatie aanvragen

Captcha
* Velden gemarkeerd met een asterisk zijn verplicht.

Andere functies

Financieel /facturatie

Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...

Organisatie van de teams

Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...

Agenda en taken

Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!

Productie van documenten

Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.

Communicatie

Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...
{ BANDEAU_IE_TITRE }

{ BANDEAU_IE_TEXTE }
OK