SEPTEO Avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats

Hulp nodig?

Vraag een demo aan

Demander une démo

Productie van documenten

Samenvoegen van documenten

Door documentmatrices samen te voegen met uw gegevens, genereert u snel gestandaardiseerde en aangepaste documenten en verandert u uw database in een waardevolle hulpbron.

Automatiseer uw document- en postproductie

Bij het produceren van documenten door samenvoeging zijn twee elementen betrokken: uw database enerzijds en uw matrixen of documentsjablonen anderzijds.

De samenvoeging van documenten via SECIB maakt het genereren van documenten snel en gemakkelijk door de relevante gegevens uit uw dossiers, die uit uw database werden gehaald, in generieke of aangepaste matrixen te plaatsen.

Uw database bevat en ordent alle gegevens die u en uw vennoten, medewerkers of assistenten in uw SECIB-software hebben ingevoerd over de zaken die door uw kabinet worden behandeld:
  • Contactinformatie (personen, bedrijf en jurisdicties)
  • Facturatie- en inningsgegevens
  • Codering van prestaties
  • Data en tijdstippen van afspraken en hoorzittingen
  • Alle informatie die kan worden gebruikt om akten, brieven, e-mails enz. op te stellen.
     
Uw documentenmatrixen zijn standaarddocumenten die in Word zijn aangemaakt en die als basis zullen dienen voor uw correspondentie en documenten en waarbij de enige gegevens/informatie-elementen die veranderen, betrekking hebben op de dossiers: partijen en betrokken personen, gefactureerde of betaalde bedragen, enz.

De intelligente vragenlijst voor het samenvoegen van documenten via SECIB maakt het nog eenvoudiger door de toevoeging van informatie uit uw database aan uw matrix te laten verlopen in een reeks logische vragen, waardoor de kans op fouten of weglatingen afneemt.
 
Voor een meer professionele communicatie biedt de SECIB-support u de mogelijkheid om de achtergrond van uw pagina's aan te passen aan de kleuren van uw kabinet.
Production et documents - Fusion de documents

Beschikbaar op

SECIB néo

SECIB néo

SECIB Air

SECIB Air

SECIB Mac néo

SECIB Mac néo

Meer informatie aanvragen

Captcha
* Velden gemarkeerd met een asterisk zijn verplicht.

Andere functies

Financieel /facturatie

Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...

Organisatie van de teams

Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...

Agenda en taken

Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!

Dossiers

Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...

Communicatie

Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...
{ BANDEAU_IE_TITRE }

{ BANDEAU_IE_TEXTE }
OK