SEPTEO Avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats

Hulp nodig?

Vraag een demo aan

Demander une démo

Communicatie

E-mailbeheer

Met de invoegtoepassing voor Outlook van SECIB hoeft u niet langer heen en weer te gaan tussen uw e-mails en uw bedrijfssoftware, maar kunt u berichten en bijlagen rechtstreeks vanuit uw e-mails in SECIB opslaan.

Uw e-mails geïntegreerd in uw bedrijfssoftware

  • Uw bijlagen verstuurd in SECIB zonder Windows te hoeven inschakelen
  • Berichten als bijlage bij dossiers in 3 klikken
  • Integratie in de workflow van uw kabinet dankzij het tekenplatform

Dankzij de SECIB-plugin voor Outlook kunt u berichten en bijlagen uit uw mailbox toevoegen aan het SECIB-dossier van uw keuze door ze eenvoudigweg te slepen en neer te zetten.

Door de ontvangen of in voorbereiding zijnde e-mail toe te voegen aan het tekenplatform, integreert u deze rechtstreeks in uw validatieproces.
 

Specifieke kenmerk van Neo: intelligente toevoeging
Profiteer van de intelligente SECIB-suggesties: wanneer u een e-mail opent, stelt de plugin overeenkomstige dossiers voor op basis van contacten, e-mailonderwerpen en inhoud om ze eenvoudig bij te voegen. Deze functie maakt het ook mogelijk om meteen ook een nieuwe directory aan te maken.

Communication - Gestion des e-mails

Beschikbaar op

SECIB néo

SECIB néo

SECIB Air

SECIB Air

SECIB Mac néo

SECIB Mac néo

Meer informatie aanvragen

Captcha
* Velden gemarkeerd met een asterisk zijn verplicht.

Andere functies

Financieel /facturatie

Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...

Organisatie van de teams

Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...

Agenda en taken

Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!

Dossiers

Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...

Productie van documenten

Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.
{ BANDEAU_IE_TITRE }

{ BANDEAU_IE_TEXTE }
OK