SEPTEO Avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats

Hulp nodig?

Vraag een demo aan

Demander une démo

Agenda en taken

Synchronisatie mobiele agenda

Uw aan uw dossiers gehechte afspraken om toegang te krijgen tot de nodige documenten, informatie en bewijsstukken en om de traceerbaarheid en de facturatie van de prestaties te vergemakkelijken.

Blijf verbonden met uw kabinet

In de rechtbank, onderweg en in de file, bij afspraken buiten de deur of zelfs bij telewerken kunnen roosterwijzigingen niet altijd wachten tot u in uw kantoor bent of contact hebt met uw assistent.

SECIB laat u toe uw agenda te synchroniseren met uw smartphone om afspraken, vergaderingen, hoorzittingen, lunches of werksessies enz. in real time te raadplegen, te wijzigen, aan te maken of te schrappen. Terug op kantoor is uw SECIB-agenda al bijgewerkt, zodat u geen afspraken of vergaderingen dubbel hoeft in te voeren of van de ene tool naar de andere over te brengen.

Heeft u een Meet laW-abonnement genomen? Afspraken die op het platform worden gemaakt, worden automatisch gesynchroniseerd met uw SECIB-agenda met de details van de afspraak.
Agenda et taches - Synchronisation agenda mobile

Beschikbaar op

SECIB néo

SECIB néo

SECIB Air

SECIB Air

SECIB Mac néo

SECIB Mac néo

Meer informatie aanvragen

Captcha
* Velden gemarkeerd met een asterisk zijn verplicht.

Andere functies

Financieel /facturatie

Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...

Organisatie van de teams

Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...

Dossiers

Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...

Productie van documenten

Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.

Communicatie

Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...
{ BANDEAU_IE_TITRE }

{ BANDEAU_IE_TEXTE }
OK