Automatiseer de communicatie van uw kabinet
Het DP-A platform is geïntegreerd in uw SECIB-bedrijfssoftware.
SECIB integreert het Digital Platform for Attorneys (DP-A) om de overdracht van documenten aan de verschillende betrokken justitiële instanties te stroomlijnen en te vereenvoudigen. Deze uitwisselingen worden gecodeerd voor meer privacy en veiligheid.- Start uw TJ- en CA-procedures rechtstreeks vanuit uw dossier: verzenden van een bericht, verklaring tot beroep, samenstelling van verweerder, verklaring van verwijzing, raadpleging van DP-A-dossier.
- Geen handmatige invoer meer
- Synchronisatie van de inhoud van uw SECIB-bestanden
- Onmiddellijke uitwisseling met de griffie dankzij het geïntegreerde berichtensysteem
- Automatische of handmatige definitie van het rolnummer
- Snelle koppeling van e-mails in de dossiers
- Synchronisatie van hoorzittingen met uw SECIB-agenda
Compatibel met
SECIB néo
SECIB Air
Andere interessante oplossingen
SECIB Digital doc
Scan, bewerk en verstuur uw documenten of documentinventarissen en stempel ze af in een paar klikken met SECIB Digital doc.
SECIB Analytics
Dynamische grafieken en tabellen die in real time worden gecreëerd met de bijgewerkte gegevens van uw kabinet om uw activiteit te sturen op basis van objectieve en concrete elementen.
I-Ged
SECIB vindt het eerste intelligente EDM (Electronic Document Management) uit dat artificiële intelligentie ten dienste stelt van advocatenkantoren om uw database te verbeteren en rendabeler te maken.
SECIB Online
Met SECIB Online creëert u een cliëntenruimte in de kleuren van uw kabinet om uw documenten en facturen in alle veiligheid uit te wisselen en te communiceren.
Office 365
De kracht van een complete kantoorsuite gecombineerd met de flexibiliteit van de beveiligde cloud van SECIB, een essentiële combinatie voor de efficiëntie van uw kabinet.
Online afspraken maken
Online afspraken maken met videoconferencing met Meet law geïntegreerd in uw website en gekoppeld aan uw SECIB-agenda. De relatie met de cliënt begint hier!