SEPTEO Avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats

Hulp nodig?

Vraag een demo aan

Demander une démo

Productie van documenten

Vrije aanvullende informatie

Omdat de meest geavanceerde software altijd kan worden verbeterd, biedt SECIB u de mogelijkheid om uw eigen aangepaste velden te creëren om precies die gegevens te exploiteren die u nodig hebt.

Aanpassen en optimaliseren van uw dossiers

  • Personalisering van uw gegevens, dossiers en geschreven teksten
  • Beschikbare gegevens voor het samenvoegen van documenten
  • Aanpassing van de dossiers aan de processen van uw kabinet

Omdat de manier waarop uw kabinet werkt, uniek is voor u en ook uw productieprocessen uniek zijn voor u, heeft SECIB voorzien in de mogelijkheid om velden op maat te creëren waarin u bijkomende informatie van uw keuze kunt invoeren.

Al deze informatie kan vervolgens worden gebruikt om uw documenten te genereren via de SECIB-samenvoeging.

Hiermee kunt u velden maken vanuit elk type formulierveld:
  • Kort tekstveld
  • Lang tekstveld
  • Selectievakje
  • Selectieknop
  • Datumkiezer
  • Rolmenu

Een in paardenrecht gespecialiseerd advocatenkantoor zal velden kunnen creëren voor de kenmerken van de paarden waarvoor zijn cliënten verantwoordelijk zijn en die in de documenten betreffende deze paarden moeten worden vermeld: kleur van de vacht, voorgeslacht of nageslacht, naam van de eigenaar, enz. 

Een advocaat gespecialiseerd in echtscheidingen kan extra velden creëren voor de details van de goederen die tussen de partijen moeten worden verdeeld.
 
Production et documents - Info complémentaire libre

Beschikbaar op

SECIB néo

SECIB néo

SECIB Air

SECIB Air

SECIB Mac néo

SECIB Mac néo

Meer informatie aanvragen

Captcha
* Velden gemarkeerd met een asterisk zijn verplicht.

Andere functies

Financieel /facturatie

Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...

Organisatie van de teams

Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...

Agenda en taken

Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!

Dossiers

Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...

Communicatie

Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...
{ BANDEAU_IE_TITRE }

{ BANDEAU_IE_TEXTE }
OK