SEPTEO Avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats

Hulp nodig?

Vraag een demo aan

Demander une démo

Dossiers

Gekoppelde acties

Het indienen van dossiers, hoorzittingen, het opstellen en verzenden van conclusies, facturatie... Verbind de fasen van uw gerechtelijke en juridische procedures dankzij de gekoppelde acties van SECIB.

Mis geen deadlines meer

  • Totstandbrenging van actieketens
  • Toevoeging van termijnen of tijdslimieten
  • Instellen van de benodigde dagen en de betrokken personen
  • Meer zicht op komende taken

Sommige gerechtelijke procedures vereisen een chronologie van gebeurtenissen die elkaar moeten opvolgen en waarbij verschillende actoren en jurisdicties betrokken zijn. SECIB laat u toe acties te koppelen in drie stappen:
  • Het type actie definiëren dat aan een procedure moet worden gekoppeld (Agenda, Hoorzitting, Taak, Bestede tijd, Honorarium, Verschotten en Factuur)
  • Een activiteitscode aanmaken of kiezen
  • Een actie toevoegen of de geselecteerde actiegroep wijzigen
U kunt ook aan elke actie een uitvoeringstermijn toekennen en deze toewijzen aan een persoon die overeenkomt met de functies die u in SECIB hebt gedefinieerd (medewerker, secretariaatslid, partner,  boekhouder, enz.).

Gekoppelde acties verminderen niet alleen het risico dat een procedure niet wordt nageleefd, maar geven uw team ook een beter zicht op de komende taken en stellen hen in staat om hun activiteiten beter te plannen.
Dossier - Actions liées

Beschikbaar op

SECIB néo

SECIB néo

SECIB Air

SECIB Air

SECIB Mac néo

SECIB Mac néo

Meer informatie aanvragen

Captcha
* Velden gemarkeerd met een asterisk zijn verplicht.

Andere functies

Financieel /facturatie

Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...

Organisatie van de teams

Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...

Agenda en taken

Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!

Productie van documenten

Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.

Communicatie

Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...
{ BANDEAU_IE_TITRE }

{ BANDEAU_IE_TEXTE }
OK