Productie van documenten
Vrije aanvullende informatie
Omdat de meest geavanceerde software altijd kan worden verbeterd, biedt SECIB u de mogelijkheid om uw eigen aangepaste velden te creëren om precies die gegevens te exploiteren die u nodig hebt.Aanpassen en optimaliseren van uw dossiers
- Personalisering van uw gegevens, dossiers en geschreven teksten
- Beschikbare gegevens voor het samenvoegen van documenten
- Aanpassing van de dossiers aan de processen van uw kabinet
Omdat de manier waarop uw kabinet werkt, uniek is voor u en ook uw productieprocessen uniek zijn voor u, heeft SECIB voorzien in de mogelijkheid om velden op maat te creëren waarin u bijkomende informatie van uw keuze kunt invoeren.
Al deze informatie kan vervolgens worden gebruikt om uw documenten te genereren via de SECIB-samenvoeging.
Hiermee kunt u velden maken vanuit elk type formulierveld:
- Kort tekstveld
- Lang tekstveld
- Selectievakje
- Selectieknop
- Datumkiezer
- Rolmenu
Een in paardenrecht gespecialiseerd advocatenkantoor zal velden kunnen creëren voor de kenmerken van de paarden waarvoor zijn cliënten verantwoordelijk zijn en die in de documenten betreffende deze paarden moeten worden vermeld: kleur van de vacht, voorgeslacht of nageslacht, naam van de eigenaar, enz.
Een advocaat gespecialiseerd in echtscheidingen kan extra velden creëren voor de details van de goederen die tussen de partijen moeten worden verdeeld.
Beschikbaar op
SECIB néo
SECIB Air
SECIB Mac néo
Andere functies
Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...
Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...
Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!
Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...
Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...