SEPTEO Avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats SECIB Solutions pour avocats

Hulp nodig?

Vraag een demo aan

Demander une démo

Productie van documenten

Slimme vragenlijst

Genereer in een paar klikken documenten voor uw juridische secretariaatswerkzaamheden dankzij de slimme vragenlijsten en matrixen van SECIB.

Maak en verstuur uw documenten in een paar klikken

  • Genereer uw documenten sneller en eenvoudiger
  • Eén enkele manipulatie om verschillende documenten te creëren
  • Dynamische correcties en wijzigingen

Bureaus voor juridisch secretariaatswerk en bedrijfsadvies zijn zich er terdege van bewust dat het opstellen van documenten met betrekking tot het leven van een onderneming een complexe en tijdrovende taak is.
 
Met de slimme vragenlijst van SECIB kiest u de te genereren documenten uit de door SECIB verstrekte matrixen voor een bepaalde operatie. De vragenlijst zal de te specificeren informatie voorleggen met globale vragen (informatie gemeenschappelijk voor verscheidene documenten) gevolgd door specifieke vragen (informatie specifiek voor één enkel document).Uw antwoorden voeden vervolgens de documenten die gegenereerd moeten worden met de juiste informatie, die nog kan worden gewijzigd totdat het document is voltooid.

Tenslotte publiceert u de gegenereerde documenten om ze naar verschillende ontvangers te sturen.

 
Production et documents - Questionnaire intelligent

Beschikbaar op

SECIB néo

SECIB néo

Meer informatie aanvragen

Captcha
* Velden gemarkeerd met een asterisk zijn verplicht.

Andere functies

Financieel /facturatie

Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...

Organisatie van de teams

Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...

Agenda en taken

Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!

Dossiers

Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...

Communicatie

Communicatie
De communicatie van uw kabinet eenvoudig en snel gemaakt: beveiligde cliëntenruimte, e-mailbijlage, e-barreau-interface, contactbeheer...
{ BANDEAU_IE_TITRE }

{ BANDEAU_IE_TEXTE }
OK