Digitalisering
Zich aanpassen aan nieuwe toepassingen, uitwisselingen en samenwerking vergemakkelijken, telewerken optimaliseren, processen vlotter laten verlopen, tools en vaardigheden vernieuwen, de opslag van en toegang tot uw gegevens beveiligen en vergemakkelijken, interacties met uw cliënten bevorderen, uw merkimago moderniseren...Zoveel redenen om uw advocatenkantoor te digitaliseren!
Vergemakkelijk de productie van uw documenten met een dicteerhulpmiddel dat aan de werking van uw kabinet is aangepast.
Scannen, bewerken, afstempelen, verzenden, ... klaar! Bespaar kostbare tijd met SECIB Digital doc.
Geef uw ondertekeningsproces een nieuw elan en bespaar kostbare tijd met de in uw SECIB-software geïntegreerde e-handtekening
Met SECIB Online creëert u een beveiligde uitwisselingsruimte voor uw cliënten in de kleuren van uw kabinet.
Het Dpa rechtstreeks gekoppeld aan uw SECIB-software
Alle Office 365-oplossingen geïntegreerd met uw bedrijfssoftware voor meer vlotheid en efficiëntie