Communicatie
Contactbeheer
Uw contacten zijn veel meer dan een adresboek, ze maken deel uit van het erfgoed van uw kabinet.Gebruik en valoriseer uw lijst met contactpersonen dankzij uw SECIB-software.Oplijsten, sorteren, filteren, communiceren
- Onderscheid tussen rechtspersonen, natuurlijke personen en jurisdicties
- Filteren op meerdere criteria
- Exporteren van lijsten
Cliënten, tegenspelers, collega's, partners, dienstverleners, jurisdicties, natuurlijke of rechtspersonen... De contacten die door uw kabinet, ongeacht zijn omvang, worden gecreëerd en gebruikt, zijn talrijk en een eenvoudige lijst zou bijna nutteloos zijn voor het beheer van uw kabinet en het afhandelen van uw dossiers.
Daarom biedt SECIB zijn gebruikers een echt instrument voor contactbeheer waarmee u uw inputs kunt filteren op naam, op activiteit of beroep, op adres of stad en zelfs op rijksregisternummer.
Beschikbaar op
SECIB néo
SECIB Air
SECIB Mac néo
Andere functies
Financieel /facturatie
Een verfijndere instelling van uw facturatiesysteem: codering van prestaties , kosten en verschotten, aanmaningen voor onbetaalde facturen, beheer van forfaits en abonnementen...
Organisatie van de teams
Pas de werking van uw software aan aan de organisatie van uw teams: multisite, dossiernummering, boek- en rekeningbeheer, ...
Agenda en taken
De organisatie van uw dagen en die van uw teams kan alleen efficiënt gebeuren binnen uw bedrijfssoftware.Beheer uw activiteit, uw afspraken en de voortgang van uw dossiers in projectmodus!
Dossiers
Omdat de dossiers van uw cliënten de kern van uw activiteit vormen, kiest u ervoor om uw processen te automatiseren: aanmaak van dossiers, bijbehorende acties, handtekening...
Productie van documenten
Het aanmaken en schrijven van uw documenten moet eenvoudig zijn. Automatiseer het verzamelen van gegevens om de opmaak van uw documenten en briefwisseling te vereenvoudigen en u te concentreren op hun toegevoegde waarde.