Bespaar kostbare tijd met de elektronische handtekening die is geïntegreerd in uw SECIB-software.
Geef uw ondertekeningsproces een nieuw elan: ereloonovereenkomsten, echtscheidingsovereenkomsten, contracten, notulen van algemene vergaderingen, enz.
MET DE GEÏNTEGREERDE E-HANDTEKENING IN UW SECIB SOFTWARE, BESPAART U TIJD BIJ ELKE STAP
1 - Voorbereiden van het document:
- Geautomatiseerde integratie van de identificatie van de ondertekenaar(s)
- Invoegen van handtekeningen rechtstreeks in SECIB-documentsjablonen
3 - Opvolgen van de handtekeningen: real-time workflow van de status van de handtekeningen
4 - Bijvoegen van ondertekende documenten: in 1 klik aan het dossier toegevoegd (ongeacht hun aantal)
BESPAAR 5 MINUTEN PER DOCUMENT!
Compatibel met
SECIB néo
De elektronische handtekening
De elektronische handtekening is veel meer dan een afbeelding van een handtekening die onderaan een digitaal document wordt geplakt, en wordt geregeld door Europese normen (eIDAS-verordening) waarin de aard en de gebruiksvoorwaarden ervan worden vastgesteld. Zo moet een elektronische handtekening de identificatie van de ondertekenaar(s) mogelijk maken, het bewijs leveren van zijn of haar instemming en de integriteit waarborgen van het ondertekende document, waarvan de inhoud in de tijd moet worden vastgelegd.De elektronische handtekening is gecertificeerd en veilig, en heeft alleen maar voordelen
- Versnelling van de validatie van al uw juridische documenten
- Vereenvoudiging van het ondertekeningsproces voor de ondertekenaars
- Economie & ecologie (minder papier, verzending, verplaatsingen, archivering...)
Voor de integratie van de e-handtekening in de beheersoftware van uw advocatenkantoor, heeft SECIB gekozen voor Yousign, de Franse leider in oplossingen voor elektronische handtekeningen.
Andere interessante oplossingen
e-Signature
Bespaar kostbare tijd met een in uw bedrijfssoftware geïntegreerde e-handtekening en geef de ondertekening van al uw documenten een nieuw elan.
SECIB neo
Geïnspireerd door nieuwe beroepspraktijken en door de diepgaande veranderingen die de digitale revolutie teweeg heeft gebracht, laat SECIB neo u toe om uw praktijk, uw teams en uw productiviteit op een geavanceerde manier te beheren.
Dictaplus cloud
Met spraakherkenning of in samenwerkingsmodus, integreert u het ingesproken woord in de workflow van uw praktijk om de productie van documenten en correspondentie te versnellen en te stroomlijnen.
SECIB Online
Met SECIB Online creëert u een cliëntenruimte in de kleuren van uw kabinet om uw documenten en facturen in alle veiligheid uit te wisselen en te communiceren.
Office 365
De kracht van een complete kantoorsuite gecombineerd met de flexibiliteit van de beveiligde cloud van SECIB, een essentiële combinatie voor de efficiëntie van uw kabinet.
Businessontwikkeling
AZKO begeleidt advocatenkantoren bij de ontwikkeling en implementatie van een digitale communicatiestrategie (website, sociale media, zichtbaarheid in zoekmachines, ...)
Online afspraken maken
Online afspraken maken met videoconferencing met Meet law geïntegreerd in uw website en gekoppeld aan uw SECIB-agenda. De relatie met de cliënt begint hier!
Outsourcing
Ecostaff helpt advocatenkantoren bij het optimaliseren en organiseren van hun secretariaatsdiensten door tijdrovende maar essentiële administratieve functies uit te besteden.
Materieel & veiligheid
Voor uw kabinet: het beste materiaal, gekozen, geïnstalleerd, geconfigureerd en onderhouden door professionals, experts in IT voor de juridische beroepen.